Sumber daripada: http://arnamee.blogspot.com/2012/07/popularkan-blog-tips-seo-cara-letak.html#ixzz2SAKzdRqy

Monday 29 April 2013

Kerja sambilan di rumah.

Assalamualaikum dan Salam sejahtera.
Hello.

Sambil menunggu petang kejap lagi untuk pergi berbasikal, nak update lah dulu. Harap harap lah petang macam ni otak tak tepu bagai udang celup tepung. So, hari ni nak cerita sikit macam mana aku cuba untuk try jana pendapatan melalui online.

Entahlah, aku pun baru ceburi benda ni, harap membawa kebaikan lah. Aku join Jobdirumah.Melalui review dan search yang aku buat selama 2 hari, nampak banyak yang positifnya. Modalnya RM50 untuk dapatkan something like ebook i guess. Dia nak ajar cara nak buat duitlah.

Dan bila review dibuat, Alhamdulillah bagus bagus belaka. Tak salah kalau mencuba kan. Lagipun ini kerja, bukannya MLM ataupun cari downline. Jadi, lepas ni haraplah kerja ni mampu aku buat sebab nak jayakan cita cita untuk melabur beli emas. Haa, kayalah lepas ni. Phewhh.

So, lepas ni, apa apa perkembangan tentang Jobdirumah ni aku cuba buat review. Boleh lah tolong sesiapa nak buat kerja sambilan bodoh bodoh kat rumah. Daripada menghabiskan beras, apa kata kita kutip duit beli sawah. Tak ke gampang macam tu. Selamat tinggal, nak pergi naik basikal dulu.


No comments:

history