Sumber daripada: http://arnamee.blogspot.com/2012/07/popularkan-blog-tips-seo-cara-letak.html#ixzz2SAKzdRqy

Friday 3 May 2013

Menjana Duit Dari Rumah

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.
hello.

Jadi sekarang ni nak bercerita tentang Jobdirumah. Macam mana kita nak jana duit dari rumah terutamanya kepada budak lepasan SPM, budak lepasan diploma, budak lepasan degree, ibu tunggal serta kepada sesiapa lah lagi yang nak jana pendapatan sampingan. Tekan link kat bawah ni.



                                                              




Pada mulanya, aku susah nak percaya benda macam ni sebab aku rasa mudah kena tipu dan scam. Jadi, aku buat research di internet. Buat research dan lihat pelbagai testimoni, dapat feedback semuanya positif. Bayaran yang kita dapat dengan apa yang kita buat dibayar pada masa yang tepat.

Peringatan lagi sekali ya, Jobdirumah ni ialah pekerjaan di rumah, bukannya tunggu downline masuk lepastu tunggu goyang kaki hisap rokok macam orang kaya then dapat duit. NO, ITS NOT LIKE THAT. Ianya adalah pekerjaan.

Yang untungnya, pekerjaan dibayar menggunakan mata wang USD. Yang paling penting kita kena usaha, rajin, sabar semasa buat kerja.

Contoh pekerjaan adalah semudah memasukkan data, salin balik tulisan contohnya dari MS Word ke PDF ataupun sebaliknya, buat review. Kerja sebegini bawa keuntungan besar. Contoh kerja yang paling mudah adalah like di Facebook, Retweet di twitter, follow twitter, like di youtube, like di instagram dan undi di Facebook.

Jadi, jika ada apa apa pertanyaan, boleh email untuk tanya soalan di littletroops94@gmail.com
dengan sedaya upaya saya akan cuba bantu anda.
gambar akan menyusul kemudian, lupa bawa hard disk. hee.







No comments:

history