Sumber daripada: http://arnamee.blogspot.com/2012/07/popularkan-blog-tips-seo-cara-letak.html#ixzz2SAKzdRqy

Friday 3 May 2013

Apakah itu Jobdirumah?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
hello

Post kali ni, nak cerita apakah sebenarnya Jobdirumah, dan bagaimana nak jana duit dengan Jobdirumah. Semuanya terletak pada diri anda sendiri bagaimana anda mahu tentukan masa depan anda. Peluang macam ni, korang sapu je. Bukan susah pun, senang sangat sebab tu dia kata pendapatan sampingan.

Apakah sebenarnya Jobdirumah ni?
Ianya adalah pekerjaan yang senang yang mampu korang buat pada waktu senggang.

Contoh-contoh pekerjaan
Antara contoh-contoh kerja ialah seperti memasukkan maklumat ke dalam pengkalan data, mengumpulkan maklumat, laporan, artikel, proposal, pengiklanan, penterjemahan, mereka bentuk grafik, pembangunan laman web, facebook & twitter manager, komen page dan group facebook, pekerja kaji selidik dalam talian, penulis blog part time dan pelbagai jenis kerja lagi. Anda boleh pilih mana kerja yang bersesuaian dengan anda, fahamkan kehendak majikan dan mula memohon kerja tersebut.


Untuk maklumat lanjut korang boleh usha dekat sini 







Tawaran Kerja
tawaran kerja yang disediakan datangnya dari seluruh dunia dan menggunakan bahasa inggeris. Tiada masalah kalau tidak mampu berbahasa inggeris dengan baik, anda mampu gunakan google translate sebagai alternatif. Tapi yang lumayannya pastilah bab bayaran kan, bayaran yang dibayar kepada korang dalam matawang USD. Dan bayaran bukannya ciput, ada yang sampai 100USD. Ini berdasarkan kerja anda kepada majikan anda, sekiranya bagus, menepati syarat maka tinggilah bayaran.

jika ada apa apa pertanyaan, jangan lupa hubungi saya untuk maklumat lanjut.
littletroops94@gmail.com







No comments:

history